Thursday, September 25, 2008

MMM - Test run ( prelude )

Γενικά - αν και δεν μου πολυφαίνεται, είμαι φαν τον ΜΜΜ. Όποτε πάω σε πόλη του εξωτερικού τα χρησιμοποιώ συνεχώς. Στην Ελλάδα βέβαια η κατάσταση είναι Γ.Τ.Π. τελείως αφού η ασυνέπεια τους τα κάνει άχρηστα τουλάχιστον σε ακτίνες άνω των 5 χιλιομέτρων από το κέντρο.
Είδα όμως από τον Πάρι την προσπάθεια που γίνεται στο youdrive.gr. Πολύ καλό για τα δικά μας δεδομένα και πολύ γρήγορο.
Με τη χρήση του εν λόγω εργαλείου διαπίστωσα ότι ΥΠΑΡΧΕΙ τρόπος να πάω από το σπίτι μου (Ν.Κηφισιά) στην εργασία μου (Παιανία) με μόλις 2 λεωφορεία και ένα προαστιακό και όλα αυτά χωρίς να χρειαστεί να περπατήσω 3 χιλιόμετρα. Αύριο λοιπόν θα έρθω στη δουλειά με τα ΜΜΜ για ένα test ride. Θα καταγράψω χρόνους, συνθήκες και εντυπώσεις και θα τα ποστάρω. Αν δε, είμαι και στα κέφια μου θα στείλω και κάνα μέλι σε ΟΑΣΑ και youdrive για τυχόν διορθώσεις. Για να δούμε τι θα τραβήξουμε


Σ.Σ. Πριν αρχίσει κανένας να γράφει για διοξείδια να ενημερώσω ότι σε μόνιμη βάση κινούμαι με μοτοσυκλέτα οπότε οι ρύποι μου είναι ήδη αρκετά μειωμένοι.

2 comments:

javapapo said...

για κάτοχο SUV κάνεις τεράστιο progress! Αν και ομολογώ ότι είσαι ήδη φιλικός στο περιβάλλον!

Unknown said...

να σου πω την αλήθεια το SUV εκτός του ότι δεν έχει πατήσει ούτε καν στον μεγάλο δακτύλιο, κάνει λιγότερα χιλιόμετρα από την μοτοσυκλέτα.