Monday, November 3, 2008

Η βουτιά της Κυριακής

Το ότι η 2 Νοέμβρη θα με έβρισκε στο νερό και μάλιστα να κάνω και κατάδυση δεν θα το πίστευα με τίποτα πριν από κάνα χρόνο. Το νερό ήταν απλά καταπληκτικό και ο βυθός ακόμα καλύτερος. Για πρώτη φορά στη ζωή μου οι κρύες νύχτες (και μέρες) του χειμώνα δεν μου λένε τίποτα. Μπορεί να έχουμε μόνο καλοκαίρι? Γίνεται?
Η scuba παρέα ήταν πολύ καλή και υπήρξε χημεία από την πρώτη κιόλας στιγμή. Κορυφαίοι οι δύο Σπαρτιάτες, Δήμος και Γιάννης που ανέβηκαν από Σπάρτη το πρωί για να βουτήξουν. Το σημείο που πέσαμε ήταν πολύ όμορφο και η ορατότητα μαζί με την υψηλή θερμοκρασία του νερού ήταν ο καλύτερος συνδυασμός. Στην επιστροφή επιστρέψαμε έναν άτακτο Σαργό του κιλού στον κυνηγό του. Προσωπικά δεν έχω ξαναδεί πιο μεγάλο Σαργό. Μήπως πρέπει να πάω για ψάρεμα στο Λαύριο?
Το Λαύριο παρεμπιπτόντως είναι πολύ όμορφο για Κυριακάτικες πρωινές βόλτες με καλό καιρό. Η ταβέρνα δε που μας έστειλε ο Κώστας ήταν απλά καταπληκτική. Λέγεται "κοκοβιός" και βρίσκεται πίσω από την Εθνική τράπεζα. Highlights, τα γαριδάκια, η καβουροσαλάτα, το κοκκινιστό χταπόδι και η σαρδέλα σουβλάκι. Η τιμές δε πάρα πολύ καλές.
Επόμενη βούτα πρέπει να είναι η νυχτερινή.

Αυτά

2 comments:

Anonymous said...

Φίλτατε duckMan, έχω ξεκινήσει κι εγώ καταδύσεις εδώ και μερικούς μήνες. Το προηγούμενο Σάββατο πραγματοποίησα τις πρώτες δυο βουτιές στα νερά της Σκωτιάς (μέσα στα πλαίσια του Dry Suit course). Θερμοκρασία νερού 10 βαθμοί, και εξωτερική 9. Τα νερά σκούρα πράσινα και ορατότητα λιγότερο από δυο μέτρα. Ενδιαφέρον εμπειρία όμως, μιας και η βουτιά έγινε σε μια sea loch, όπως ονομάζονται τα Σκωτσέζικα φιόρδ:) Περίεργο συναίσθημα να βουτάς και όταν βγαίνεις να βλέπεις ομιχλώδη βουνά και δάση. Ούτε εγώ θα το φανταζόμουνα πριν μερικούς μήνες κάτι τέτοιο.

Unknown said...

Ααααυτά είναι... Μπράβο Πάνο. Έπεσα και γω Νοέμβρη και νόμιζα οτι κάτι έκανα, ακου 9 βαθμούς. Respect.