Monday, November 10, 2008

Fringe

Το ΣΚ που πέρασε έκατσα και είδα τα πρώτα 6 επεισόδια του Fringe. Η σειρά αναφέρεται στην λεγόμενη Fringe Science. Με λίγα λόγια σαν Fringe Science θεωρείται οτιδήποτε βρίσκεται στις παρυφές της πραγματικής επιστήμης. Παραπαίει δηλαδή μεταξύ επιστημονικά τεκμηριωμένης επιστήμης και μπουρδολογίας. Συνήθως πρωτοδιατυπώνεται από μη-επιστήμονες, βασισμένη σε περίπου σωστές επιστημονικές διαδικασίες. Δεν αποκλείεται να είναι και αλήθεια αν και οι περισσότερες επιστήμες που ανήκουν σε αυτήν είναι μούφα. Τέσπα, στη σειρά τώρα.

Δημιουργός είναι ο γνωστός-άγνωστος JJ-Abrams δημιουργός των Alias, Lost, Cloverfield. Μου θυμίζει X-Files στο πιο wild χωρίς εξωγήινους (ακόμα!!!). Είναι αρκετά wild για τα γούστα μου αλλά το σώζουν οι ερμηνείες των Joshua Jackson (ναι ρε ο τσουρουχλεμές στο ρυάκι του Dowson.)και John Noble. Η ξανθιά πρωταγωνίστρια εκτός του ότι μοιάζει με τραβέ δεν θα έπρεπε να υπάρχει καθόλου, μιλάμε για χάλι μαύρο.
Για να δούμε που θα το πάει.

2 comments:

javapapo said...

ρε συ εμένα μου αρέσει το ξανθό!

Unknown said...

ρε σύ Πάρι... Ειδικά προφίλ είναι σαν άντρας. Ασε που μου τη σπάει όπως παίζει... nevertheless γούστα είν' αυτά